کاغذسازی کاوه[~cls=~]

 

درباره کاغذسازی کاوه

شركت صنايع كاغذ سازي وداد (سهامي خاص) در تاريخ 1367/01/17 در اداره ثبت شركتها و مالكيت صنعتي تهران ثبت شد. به موجب صورتجلسه مجمع عمومي فوق‌العاده مورخ 1369/04/31 نام شركت به شركت صنايع كاغذسازي كاوه (سهامي خاص) تغيير يافت و در تاريخ 1375/10/18 براساس تصميمات مجمع عمومي فوق‌العاده، شخصيت حقوقي شركت از سهامي خاص به سهامي عام تغییر پیدا نمود. در تاريخ 1375/11/24 شركت صنايع كاغذسازي كاوه با نماد چکاوه در بورس اوراق بهادار تهران پذیرفته شد و پس از طي مراحل پذيرش در تاريخ 1376/02/21 نام شركت به عنوان دويست و پنجاه و چهارمين شركت در فهرست نمادهای سازمان بورس اوراق بهادار تهران در گروه كاغذ و محصولات كاغذی درج گرديد و در پاييز همان سال سهام بانك صنعت و معدن به سازمان تامين اجتماعي انتقال يافت. این شرکت هم اکنون وابسته به هلدینگ سلولزی تاپیکو، از زیر مجموعه های شستا می باشد. کارخانه این شرکت با مساحت حدود 67 هزار متر مربع و زیر بنای حدود 34 هزار متر مربع در شهرک صنعتی کاوه قرار داشته و با ظرفیتی معادل 25 هزار تن در سال یکی از معتبرترین شرکتهای تولید کننده کاغذ بازیافتی مورد نیاز صنایع بسته بندی کشور است. این شرکت سه نوع کاغذ تست‌لاینر، فلوتینگ و لاینر تولید می‌کند.

شرکت صنایع کاغذسازی کاوه با بهره مندی از نیروی انسانی متخصص و کارآزموده و نیز برخورداری از آزمایشگاه مجهز و مرجع، توانسته است گواهی تحقیق و توسعه از وزارت صنعت، معدن و تجارت را کسب نماید. در سایه استفاده از تجهیزات مدرن آزمایشگاهی، فرایند کنترل کیفی محصول در این شرکت به صورت مستمر، با دقت بالا و به منظور کسب رضایتمندی مشتریان انجام می شود.

کاغذسازی کاوه به عنوان يکي از معتبرترين شرکتهاي توليد کننده کاغذ بازيافتي مورد نياز صنایع بسته بندي در بازارهاي داخلي و خارجي، بر آن است تا با استفاده از فن‌آوري متناسب و توسعه منابع انساني و با محور مشتري مداري نسبت به تنوع و توسعه توان کمي و کيفي توليد و افزايش سهم بازار بويژه بازارهاي خارجي در جهت تامين منافع ذينفعان اقدام نمايد. اين شرکت در راستاي احترام به حقوق جامعه همواره خود را ملزم به رعايت قوانين و مقررات ملي ، خصوصاً مسايل زيست محيطي مي‌داند.

شرکت صنایع کاغذسازی کاوه، سیستم مدیریت کیفیت خود را بر مبنای استاندارد ISO 9001 :2015 و در زمینه پیشگیری از آلودگی‌های زیست محیطی، استاندارد ISO 14001 :2015 را در دستور کار خود قرار داده است.

شرکت کاغذسازی کاوه به انتخاب خانه صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی به عنوان واحد نمونه صنعتی این استان در سال‌های 1399 و 1400 انتخاب و موفق به دریافت لوح افتخار از استاندار استان مرکزی شد.

همچنین این شرکت در سال 1400 به عنوان برگزیده کنفرانس برند سبز معرفی شد.

slide brand sabz2.jpg

این شرکت هم اکنون مالکیت پروژه کاغذسازی بیستون را در اختیار دارد. این پروژه به عنوان طرح توسعه شرکت کاغذ سازی کاوه ابتدا قرار بود در شهرک صنعتی کاوه در نزدیکی شهر ساوه اجراء شود ولیکن به دلیل مشکلات کمبود آب و محدودیت فضا، احداث طرح به محل فعلی یعنی منطقه بیستون- جاده هرسین و در نزدیکی روستای چهر در زمین‌های خریداری شده از صنایع کاغذ غرب منتقل گردید.

نمای هوایی پروژه کاغذسازی بیستون

ماشین‌آلات تولید کاغذ از کشور ایتالیا به ارزش 6/5 میلیون یورو خریداری و در دو مرحله به ایران حمل شد.

 

 

 

6.1.8.0
گروه دورانV6.1.8.0